18.6. Den Meliny Mercoury II.

Byli jsme tam, možná i Vy, ale kdo ví. 
Bylo hnusně, ale my to nějak zvládli. Do nosů nám prošelo, ale co.

Den Meliny Mercury byl fajn, ale oproti minulému roku to byla slabota. Nechci/ nechceme přiznávat, že to byla moje/naše vina, ale tak nějak jsem/jsme k tomu přispěla/i. Jistě, počasí na tom udělalo své, ale i přesto byla očekávání mnohem vyšší. Americká byla prázdná a k vidění nebylo skoro nic. Pro mě osobně se program rozjel na Visual Manual (ostatně jako vždycky). Od tleskání mě bolely ruce, ale bylo mi to úplně jedno. Doteď mi mouchy létají do pusy a na plešku, kde chybí klobouk, mi fouká.



 Krásná Ann, která nam pomáhala zamostat "naše životy" do sítě a tvořit nesmyslnou malbu na babiččino plátno.- Děkujeme

 Tak nějak takhle to proběhlo.. :D

Tady je (sice velmi špatně zachycena) práce od Luise G.


 No jistě, koho jsme zde potkali.. (?)
Pršelo.. takže jsme zalezli do provizorní čajovny. Čaj Yogi, písečná Duna a vodnice.





 Čaj Yogi a Duna.






0 komentářů:

Post a Comment

Popular posts

Powered by Blogger.