všechno v pravý čas


České Budějovice jsou místem, na které si zřejmě nikdy nepřivyknu.
Snad je to tím, že je znám už od dětství, a přesto v nich nebydlím.
Jen začnu mít jednu jejich stránku rád, zhnusí se mi dvě jiné.
Jakkoli miluji jižní Čechy, zůstává pro mě tohle město směsicí všemožných pocitů a nálad, které nejsem schopen prolomit. Co mi z toho plyne? Snad jen ona klišovitá fráze, že domov je jen jeden, a že oblíbenost jistých míst není univerzální. Krása Budějovic mi tedy zůstává skryta, a já jsem zvědav, kdy ji konečně objevím. O letošním adventu to rozhodně nebylo.





 
A nyní dobrá zpráva pro všechny milovníky francouzských kaváren. Plzeňská Tartalette se rozrostla o celé jedno patro, na které se skutečně vyplatilo čekat. Nyní si můžete dát svůj oblíbený koláč (ať už sladký či slaný, nikdy neztrácí na kvalitě) u krásného výhledu na náměstí pokryté adventními trhy a masou nakupujících lidí. Kdyby jen každé ráno vypadalo tak jako to dnešní...love you Plzeň!
 
 









0 komentářů:

Post a Comment

Popular posts

Powered by Blogger.