Film místo učitele


Prvním filmem, který jsem mohla vidět ve zdejším kině o šesti sálech, byl Tu seras mon fils (Ty budes muj syn). Na CSFD jsem film nenašla, takže název je pouze mým doslovným překladem. Ačkoliv jsem nerozuměla každému slovu, příběh o nenaplněné lásce mezi otcem a synem jsem pochopila moc dobře. Co se mi na filmu nejvíc líbilo? Krajina, nádherná krajina poseta vinicemi. 



 Druhým filmem je La nouvelle guerre des buttons (Nová knoflíková válka). Nestalo se poprvé, že starý film byl přetočen do nové verze. Avšak v letošním roce byly do kin uvedeny dva filmy s tématem knoflíkové války. Zůstáva mi záhadou proč. Já viděla jen nouvou novou knoflíkovou valku, ale podle jiných je nová knoflíková válka lepší. Pro vysvětlení, v kině hrají filmy La nouvelle guerre des buttons a La guerre des buttons. Proto tolik nových knoflíkových válek. Kdyby se mi podařilo vidět i druhou válku, samozřejmě napíšu svůj názor. Každopádně se film odehrává za druhé světové války, která ovlivní životy všech hlavních hrdinů. Nenávist dvou part kluků z různých vesnic trochu připomínají staré dobré české Bylo nás pět, které jsem já husa hloupá zapomněla doma. 





0 komentářů:

Post a Comment

Popular posts

Powered by Blogger.