Ulice se uzavřou...

Každý rok město Annonay vyhlásí téma, podle kterého restaurace a obchody zdobí své prostory. Letos to bylo Španělsko. Faktem ale zůstává, že turisti nemají šanci tuto výzdobu postřehnout, pokud o tradici nevědí. Avšak jedna příležitost se najde. Jednou do roka se totiž uzavřou ulice a obchody společně s lidma prodávají na ulici. Je to den, kdy chcete, aby peněženka byla bezedná. Dalo by se to přirovnat k pouti, ale podstata této události vše mění.

Já měla příležitost se akce zůčastnit a říkám Vám, že jsem si to parádně užila. Mám ráda věci, které se dějí venku. Počasí bylo nádherné. Moje rameno lehce opálené podle kabelky to dokazuje. Nedokázala jsem odolat té spoustě oblečení a šperků, a tak jsem zastrčila fotoaparát a vrhla jsem se nakupovat. Takže se omlouvám, ale moc fotek nebude :-).







0 komentářů:

Post a Comment

Popular posts

Powered by Blogger.