ART CAN/ WPP 2011

Super Art Can. Vzpomněla jsem si na to co řekl George v up in the air do you want a can sir
S prvním místem úplně nesouhlasím, ale je pravda, že je vtipné. Co dál říct.. prostor, kde se výstava odehrála byl posetý zrcadly a tak to navádělo k tomu stále kontrolovat svůj účes, šaty (jestli náhodou něco není v nepořádku) atd..
Já jsem úspěšně odolávala, ale neodpustila jsem si jednu fotku jak jinak, než se "stolkem" Red Bull


 Vážka - Dušan Dukát
 Red Bull is not dead - Jane Bond
 Fail - Spurný Jakub

 Perutýn ohnivý - Holek Tomáš
 Red Bull Watch - Bolech Václav
 Hodinky - Vavřík Tomáš




Plesovky z Plechovky - Burkertová Iva




WPP pro mě Amit Sha'al *****

Založeno roku 1955.
Jde o žurnalistické fotografie, které jsou zaslány do soutěže WPP. Vítězné fotografie potom putují po 40 zemích.
Já jsem měla tu možnost navštívit tuhle výstavu v Praze - Karolínum







0 komentářů:

Post a Comment

Popular posts

Powered by Blogger.