Lycéee Boissy d’Anglas


Lyceuum, rozděleno na obory literární, ekonomicko-sociální, technické a vědecké, se může chlubit spoluprácí nejen s mezinárodní organizací AFS. Každý rok hostí okolo 10 studentů z ciziny.
                Škola je momentálně ve fázi rozšiřování, protože učebny pro tolik studentů už nestačí. Já sama mám některé hodiny v bungalovech, které jsou přistaveny u školy jako provizorní učebny. Jsem ráda, že přes zimu budu v Čechách, protože se v bungalovech netopí. Takže rukavice, šála a čepice jsou nezbytnými školními pomůckami.
                Studovat v literární třídě má jednu velkou výhodu, a tou je zapomenutí matematiky. Na tu jsou jiné oboru. Zato Fontainovými bajkami se tu zabývají více, než je zdrávo. Za chvilku každý přirovnává každodenní situace ke Lvu a Komáru nebo Vlku a Jehněti.
                Ani mi nepřijde, že by se tu zabývali literaturou z ciziny, i přestože máme hodiny cizí literatury v angličtině. Tyto hodiny ale ztrácí smysl. Náš angličtinář s výslovností slona a s hlasem starého mostu se může chlubit jedinou vlastností, a to je nudnost hraničící s blázincem pro studenty. Hodiny s ním jsou šílené a mlátit hlavou o stůj je běžné.
                Co se týče náplní ostatních hodin, jistě jsou zajímavé, ale já jim vůbec nerozumím. Už se těším na český výklad skoro jako na Vánoce.

0 komentářů:

Post a Comment

Popular posts

Powered by Blogger.