H.


Prázdniny/dovolená

Pro pracujícího člověka je to oddechnutí. Má přeci volno a nemusí do práce. Studenti vyšší školy to mohou brát jako jednu velkou párty na pláži. Studenti střední školy to většinou celé proflákají. 

Nejhorší zjištění těchto prázdnin bylo, že Plzeň (ač vyhrála město kultury 2015), tak absolutně není připravená si zařadit slovo kultura do hlavní nabídky.

Porovnání s Prahou může být trochu nespravedlivé, ale pokud to má být opravdu kulturní rok, chtělo by to aspoň nějaké umělecké kino, větší propagaci galerií atd. a to Plzeň postrádá. Je mi to trochu líto, protože si myslím, že Plzeň není ošklivé město a rozhodně bych ho zařadila do itineráře při návštěvě České republiky.

Kdybych se ale měla vrátit k tomu, jaké byly prázdniny a co hodlám tento (školní) rok podnikat.

Byla jsem s rodiči ve Vídni. 
Přesto, že jsem v tomto městě byla pouhé 3 dny, tak absolutně nepochybuji o tom, že se tam ještě někdy vrátím. Toto město může učarovat a to nejen parky a památníky, ale hlavně bych chtěla zmínit vyspělost tohoto města. Doufám, že aspoň z fotek bude poznat maličký náznak toho, že město je opravdu skvělé.
Září počítám částečně ještě do prázdnin, a tak se zmíním i o výletu do Berlína, který proběhne někdy na konci zmíněného měsíce.
Hodláme navštívit základní památky Berlína a k tomu ještě Tropical Island, který je podle internetových stránek exotickým rájem.
Další podrobnosti bohužel ještě nemám, protože knihu Berlín z mého oblíbeného nakladatelství ikar, jsem si ještě nepřečetla.
Školní rok chci brát velmi zodpovědně, protože mě čeká maturita a moje vysněná univerzita FSV. Má v záloze i plán b), ale tomu se teď nechci věnovat.

Tohle jsou/byly moje „velké“ plány.
P.S : První odstavec nemusí být pravda.
Fotky jsou sesbírané za dobu prázdnin a jsou zde i ty z Vídně.




















0 komentářů:

Post a Comment

Popular posts

Powered by Blogger.