Dobrý víkend ve špatném týdnu

Celý týden stál za nic, takže jediná světlá věc byl designblok, který se koná každý rok v Praze a tentokrát jsme si řekli, že tam prostě nemůžeme chybět.

Co se ale nestalo. Prahu jsem navštívila bohužel bez Ludvíka, a tak to nebyla ta tradiční Praha.
Bylo nutno zařídit si jiný plán, aby Praha zůstala stále krásným místem a nic to nepokazilo. Jak už jsem zmínila, tak jsem za sebou měla náročný týden, kdy bylo všechno přesolené, takže Praha byla takovým unikem.

Nakonec jsem se domů vrátila až v neděli. Přejedená a aspoň na chvíli šťastná.

Z programu designbloku jsem bohužel navštívila jen jednu přehlídku. Trvala pouze dvacet minut a doteď nevím, jestli se mi to líbilo.
Přehlídka se konala v kostele, takže všechno bylo krásně nasvícené a už jen ta atmosféra stála za to.
Své práce zde představily Karolína Juříková, Monika Krobová a Tereza Ujevičová.
Některé jsem už znala, ale zrovna Tereza Ujevičová pro mě byla objevem roku. Myslím, že tato mladá návrhářka má největší šanci se proslavit a jsem ráda, že jsem mohla vidět její práci na živo.

Jinak samozřejmě nemohu opomenout večerní procházku, která mi vynahradila ošklivé dny v Plzni.

Merci je moje děkuji, merci za to, že jsi Praho.
též Ninko







1 komentářů:

Anonymous at: October 9, 2012 at 8:27 AM said...

<3
N.

Post a Comment

Popular posts

Powered by Blogger.